Wij verzenden met…

We verzenden elk jaar vele tienduizenden pakketten naar klanten in heel Europa. Kleine pakketjes, enorm grote en zware pakketten, en alles er tussenin; alles door elkaar. Dag in, dag uit. En altijd met de juiste zorg en met veel plezier. Voor elke zending (afhankelijk van het gewicht en het volume van de bestelling) en elk land, selecteren wij de beste en snelste pakketdienst, zodat u uw bestelling zo snel en effectief als mogelijk thuis heeft.

Altijd voor uw gemak, en voor de allerlaagste prijs…

Van onze pakketdiensten ontvangt u automatisch op de werkdag vóór levering een email met uw Track&Trace gegevens, waarin vermeld wordt welke dag u uw bestelling kunt verwachten. In de email met de Track&Trace gegevens zit tevens een link om de dag te wijzigen. Als de aangegeven afleverdag u niet zou schikken; kunt u tot 12uur ’s nachts zelf een andere dag kiezen, ook het afleveradres kan u dan nog veranderen (als u uw bestelling bijvoorbeeld liever op uw werk bezorgd wilt krijgen, of bijvoorbeeld bij uw buren).
Ook kunt u er voor kiezen om de bestelling zelf op te halen bij het dichtstbijzijnde lokale afhaalpunt, zodat u niet thuis hoeft te wachten.
Na ontvangst van de Track&Trace gegevens van GLS kunt u indien gewenst op de dag van levering bellen met de klantenservice van GLS over het te verwachten moment dat de chauffeur bij u in de straat komt. Houd uw Track&Tracenummer bij de hand. Telefoonnummer GLS-klantenservice: 088-5503100

© CopyRock All rights reserved